Možná pro mnoho z nás by byl takový způsob proslavení se tím nejlepším, čeho můžeme dosáhnout. Předvádět se, kolik toho do sebe dokážeme nasoukat, a získávat tituly tím, že jíme. Někdy je to ale náročné a člověk na to zkrátka musí mít žaludek.
Matt Stonie nevypadá na to, že by se právě takovou zálibou živil. Nicméně jeho videa na YouTube a účast na různých světových soutěžích mu zajišťují dost slušnou obživu. Tenhle slavný americký jedlík toho do sebe nasouká opravdu hodně.
Třetí nejvýše postavený muž v Major League Eating začal videa na YouTube sdílet v roce 2012. Od roku 2013 až do současnosti se mu podařilo získat 22 světových rekordů týkajících se jídla.
Výzvy a šílené sázky
Matt Stonie je nejen jedlík, který dokáže dostat do svého kupodivu hubeného těla poměrně velké porce jídla, ale také člověk, který plní šílené sázky a nemá problém přijmout jakoukoli výzvu týkající se konzumace pokrmů.
Například před časem na svém Instagramu zveřejnil příspěvek, ve kterém se pustil do obří porce špaget s rajčatovou omáčkou. Ovšem šlo o chilli omáčku, kterou si na špagety vylil celou.
Se slzami v očích pak vysvětloval fanouškům, jak jeho pokrm chutná a že to nebyl zrovna nejlepší nápad. Pár lidí v komentářích ho sice označilo za blázna, většina ho ale politovala či obdivovala jeho odvahu.
20 000 kalorií
V dalším příspěvku se Stonie svěřil, že se dozvěděl o hamburgeru, který by měl mít podle všeho 20 000 kalorií. To pro něho byla samozřejmě výzva, ihned proto navštívil podnik, kde si mohl takové jídlo dát.
Burger s několika plátky mletého masa, balíčky sýru a slaniny a jen minimem zeleniny do sebe pak mladík nasoukal a pochlubil se zážitkem kromě Instagramu také na TikToku.
Největší cukrová vata na světě
V knize rekordů sice tahle cukrová vata nejspíš zapsaná není, ale Matt ji na Instagramu za největší označil. Na obrázku je vidět, že je vata skoro tak velká jako YouTuber sám.
Matt má zkrátka talent na vyhledávání šílených a velkých jídel, se kterými se vyfotí či natočí, než je sní. Jak to dělá, že je jeho postava stále tak dokonalá, to prozatím neprozradil.
Miliony odběratelů
Podle Matta nejde jenom o jedení, ale také o to se vyjádřit, pobavit fanoušky způsobem, jakým videa natáčí, a být in. Je pravda, že ne každý by se dokázal prosadit na internetu jenom tím, že zkrátka jí.
Na svém YouTube kanálu má Matt Stonie 14,7 milionu odběratelů, kteří denně čekají na jeho nová videa. Poslední dobou přidává spíše krátké příspěvky na Instagram a TikTok, ale ani na svou původní sociální síť nezapomněl.
Co všechno do sebe ještě dostane? Jaké výzvy ho od přátel či fanoušků čekají a ke kterým se skutečně odhodlá? Pokud vás to zajímá, není nic jednoduššího než se podívat na jeho sociální sítě.
Zdroj: YouTube, Instagram, Profimedia
Autor: Shani Maiová